شرکت تبلیغاتی بومرنگ | Boomrang

Blog

تولید محتوای صوتی به سبک بومرنگ

امروزه فایل‌های صوتی یکی از اثرگذارترین و محبوب‌ترین محتواهای تولیدی در شبکه‌های مجازی شناخته شده اند!

محتوای صوتی یا پادکست را می‌توان ازدیگر محتواهای محبوب در فضای الکترونیک دانست که از سال 2004 میلادی به بعد با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و کاربران فضای وب همراه شد. این محبوبیت تا جایی پیش رفت که امروزه فایل‌های صوتی به یکی از اثرگذارترین و محبوب‌ترین محتواهای تولیدی در شبکه‌های مجازی به شمار می‌روند.قطعاً زندگی در کلان شهرها و داشتن مشغولیت‌های مختلف، فرصت مطالعه و تحقیق را تا حد بسیار زیادی از افراد خواهد ستاند. پس قطعاً وجود یک محتوای کاربردی می‌تواند به جنگ این تب همه گیر عصر حاضر برود.

با کمک فایل‌های صوتی می‌توان مفهوم را خیلی زود در قالب مورد نظر به گوش مخاطبان رساند. تیم بومرنگ با در نظر گرفتن بخشی از کاربران فضای مجازی که فرصتی برای مطالعه در دست ندارند، دست به کار شد تا برای افراد پرمشغله، محتوای صوتی ارزشمند و تاثیرگذار گردآوری نماید.از آنجایی که تنوع در تهیه و تولید فایل‌های صوتی بسیار بالاست،

در ادامه رایج‌ترین انواع آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

یکی از رایج‌ترین نوع پادکست‌ها، محتواهای آموزشی است که در قالب صوت در فضای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. تهیه سناریو و تولید محتوای صوتی داستانی، از دیگر پکیج‌های محبوب برای کاربران به حساب می‌آید. اخبار صوتی (در زمینه اقتصاد، تجارت، فرهنگ، هنر و…) از دیگر خدمات ارائه شده در این بخش است تولیدمحتوای تجاری، از دیگر خدماتی است که در رادیو بومرنگ به آن پرداخته می‌شود.با کمک این خدمت می‌توان در مدت زمانی اندک، بیشترین تأثیر را بر مخاطب گذاشت و محصول را به صورت جامع و کامل به مخاطبان معرفی نمود.

بومرنگ همواره به دنبال بهترین راهکارها برای جذب کاربران است، به همین جهت در تولید محتواهای صوتی تنوع و ابتکار را مدنظر قرار می‌دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید