شرکت تبلیغاتی بومرنگ | Boomrang

بلاگ – سایدبار راست

تولید محتوای صوتی به سبک بومرنگ

توسط 30 جولای 2020
امروزه فایل‌های صوتی یکی از اثرگذارترین و محبوب‌ترین محتواهای تولیدی در شبکه‌های مجازی شناخته شده اند!

محتوای صوتی یا پادکست را می‌توان ازدیگر محتواهای محبوب در فضای الکترونیک دانست که از سال 2004 میلادی به بعد با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و کاربران فضای وب همراه شد. این محبوبیت تا جایی پیش رفت که امروزه فایل‌های صوتی به یکی از اثرگذارترین و محبوب‌ترین محتواهای تولیدی در شبکه‌های مجازی به شمار می‌روند.قطعاً زندگی در کلان شهرها و داشتن مشغولیت‌های مختلف، فرصت مطالعه و تحقیق را تا حد بسیار زیادی از افراد خواهد ستاند. پس قطعاً وجود یک محتوای کاربردی می‌تواند به جنگ این تب همه گیر عصر حاضر برود.

با کمک فایل‌های صوتی می‌توان مفهوم را خیلی زود در قالب مورد نظر به گوش مخاطبان رساند. تیم بومرنگ با در نظر گرفتن بخشی از کاربران فضای مجازی که فرصتی برای مطالعه در دست ندارند، دست به کار شد تا برای افراد پرمشغله، محتوای صوتی ارزشمند و تاثیرگذار گردآوری نماید.از آنجایی که تنوع در تهیه و تولید فایل‌های صوتی بسیار بالاست،

در ادامه رایج‌ترین انواع آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

یکی از رایج‌ترین نوع پادکست‌ها، محتواهای آموزشی است که در قالب صوت در فضای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. تهیه سناریو و تولید محتوای صوتی داستانی، از دیگر پکیج‌های محبوب برای کاربران به حساب می‌آید. اخبار صوتی (در زمینه اقتصاد، تجارت، فرهنگ، هنر و…) از دیگر خدمات ارائه شده در این بخش است تولیدمحتوای تجاری، از دیگر خدماتی است که در رادیو بومرنگ به آن پرداخته می‌شود.با کمک این خدمت می‌توان در مدت زمانی اندک، بیشترین تأثیر را بر مخاطب گذاشت و محصول را به صورت جامع و کامل به مخاطبان معرفی نمود.

بومرنگ همواره به دنبال بهترین راهکارها برای جذب کاربران است، به همین جهت در تولید محتواهای صوتی تنوع و ابتکار را مدنظر قرار می‌دهد.

اهمیت طراحی گرافیک دربازاریابی آنلاین

توسط 29 جولای 2020

چرا باید به گرافیک پست هایمان اهمیت بدهیم؟

دربازار کسب وکارهای آنلاین کسی برنده است که صدایش ازصدای دیگران بلندتر باشد

یا به عبارتی دیگر ظاهر و محتوای صفحاتش جذاب تر باشد.

بودن یا نبودن

در گذشته ای نه چندان دور بعضی کسب و کارها و برندها هیچگونه فعالیتی در شبکه های اجتماعی نداشتند

زیرا معتقد بودند کار ضعیف دراین حوزه بدتر از ورود نکردن به آن است

اما امروزه حضور کسب و کارهای در سوشال مدیا امری ضروری برای بقای آنهاست.

متفاوت باشید

اگر نتوانید محتوای مخصوص خودتان را تولید کنید و پیج خودرا از پیج های مشابه مجزا نکنید

و در نهایت کپی ای از آنها ارائه دهید تنها تبلیغ آن هارا انجام داده اید.

صدایتان را بالاببرید

اگر محتوایتان جذاب نباشد انرژی بیهوده ای صرف اینکارمی کنید. چون هرچقدر هم که فعالیت کنید دیده نمی شود.

اعتماد سازی کنید

ظاهر پیج شما مانند دکور مغازه شماست مخاطب به کسی اعتماد می کند که به او اهمیت بیشتری میدهد.

پس برای مخاطبانتان ارزش قائل شوید

و در آخر؛

اگر به این نتیجه رسیدید که خودتان نمی‌توانید طرح‌ها یا ترکیب بندی‌های جذاب برای محتوا یا صفحات تجاری خود ایجاد کنید

از ما کمک بگیرید! این نوع هزینه کردن به نفع کسب و کار شما خواهد بود و هزینه اضافی به حساب نمی‌آید.

روش های موثر برای رشد کسب و کارهای آنلاین

توسط 28 جولای 2020

هدف اصلی برندسازی آنلاین این است که مصرف کنندگان به صورت مداوم با برند شما درگیر باشند

و از این طریق آگاهی برند بیشتر شود. توسعه وب‎سایت یک قدم کلیدی برای رشد کسب  و کار های آنلاین به شمار می‎رود،

از این جهت که یک وب‎سایت توسط افراد و کمپانی‎ های مختلف برای ارائه محصولات و خدمات یک برند استفاده می‎شود.

تمرکز بر ظاهر یک وب‎سایت، عملکرد آن و پیام شرکت به منظور ارائه یک تجربه مثبت به بازدیدکنندگان،

همگی قسمتی از برندسازی آنلاین به شمار می‎روند.

ما در بومرنگ قصد داریم تا چند راه لازم برای ارتقا جایگاه کسب و کارهای آنلاین دربین مخاطبان  را برای شما بازگوکنیم.

تبلیغات مداوم و خلاقانه

همیشه باید توجه داشته باشیم که محصولات و خدمات خودمان را در قالب روشی متفاوت از سایر رقبا ارایه دهیم.

این کار می تواند برای فروش محصولات و یا ایجاد فروشگاه های اینترنتی متفاوت باشد.

ارائه ی خدمات مداوم به مشتری

ارائه خدمات قبل و بعد از فروش به مشتریان یکی از ارکان مهم برندسازی است.

مشتریان با تبلیغات شفاهی از یک برند، جنبه های مثبت و منفی آن را مشخص می کنند

و شما به راحتی می توانید خودتان را به عنوان یک شرکت مشتری مدار؛

که همیشه مایل به برقراری ارتباط با مشتری است معرفی کنید.

روابط عمومی

طبق گفته روانشناسان برقراری ارتباط مثبت در اشخاص تاثیر بسزایی دارد. 

سعی کنید با مخاطبین در محیط آنلاین ارتباط مثبتی برقرارکنید.

به اصول  خود پایبند باشید و مشتریان خود را هیچوقت ناامید نکنید.

فعالیت مستمر در فضای اینترنت

 داشتن یک وب سایت بدون فعالیت و یا بدون تعامل با مخاطب و بازدیدکننده امری بی فایده است

و از طرف دیگر به روز بودن وبسایت، ارائه محتوای مفید به بازدیدکننده می‎تواند در مطرح کردن نام برند شما موثر باشد.

به یاد داشته باشید فعالیت باعث می‎شود شما دائم در پیش چشم مشتریان خود قرار بگیرید

و این برای همه‎ گیر شدن برند شما در اینترنت و به اصطلاح برندسازی آنلاین موثر است.

برندینگ فقط تبلیغات نیست، اما تبلیغات درست و هوشمندانه به پروسه بالا رفتن آگاهی از برند

و در نهایت فروش بیشتر کمک زیادی میکنند.

تکنیک های موثر برای فروش بیشر در اینستاگرام

توسط 29 ژوئن 2020

تکنیک های موثر برای فروش بیشتر در اینستاگرام: 

شاید در ابتدا اینستاگرام فقط یک اپلیکیشن جهت نمایش تصاویر زیبا و یک راه سرگرمی به حساب می آمد، اما امروزه افراد

بسیاری از طریق این اپلیکیشن کسب درآمد می کنند.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که فروش در اینستاگرام نیز مانند بقیه کارها و روش های فروش ،روش

و اصول خاص خود را دارد.

نکات قابل توجه:

در صورت استفاده از اینستاگرام و با توجه به خصوصیت های منحصربفردی که این شبکه اجتماعی

در اختیارتان قرار می دهد شما می توانید

برند خود را نسبت به دیگر رقبایتان برجسته تر جلوه داده و تاثیر به یاد ماندنی بر روی ذهن هواداران

و مشتریان خود بگذارید.

بی دلیل نیست که بعضی از فروشندگان در اینستاگرام مشتریان بیشتری نسبت به رقبای خود دارند.

تکنیک های گوناگونی برای فروش بیشتر در اینستاگرام وجود دارد:

قرار دادن اطلاعات بیشتر به مشتریان

در واقع نمی شود هنگام خرید از اینستاگرام یا هر فروشگاه اینترنتی دیگر اجناس را لمس کرد یا از نوع ،

اندازه و کیفیت آن دقیقا مطلع شد .

اما عکاسی صحیح از محصول به طوری که تمام ابعاد و زوایا را به مشتری نشان دهد و نور و رنگ مناسبی

داشته باشد .در نظر گرفتن جزییات کالا و نشان دادن آن در عکس یا ویدئو به مخاطبین و مشتریان می تواند

یک راه بسیار مهم برای دیده شدن کالا و فروش بیشتر آن باشد.

گرفتن عکس های خلاقانه

از آن جایی که اینستاگرام یک رسانه تصویری می باشد پس بهتر است از عکس های خلاقانه در آن

استفاده شود . استفاده از عکس های معمولی و بدون هیچ خلاقیت می تواند این موضوع را در ذهن

مشتری تداعی کند که شما محصولات بی کیفیتی را در معرض فروش قرار داده اید.

صفحه اینستاگرام شما مانند فروشگاه عمل می کند ،همان طور که در فروشگاه ها به دکور زیبا

و تمیزی آن توجه می شود ، باید به صفحه بندی ،تعداد تصاویر و کیفیت آن ها بسیار دقت کرد

ایجاد توقف بر عکس‌ها

از عکس‌هایی استفاده کنید که باعث کنجکاوی شود. اگر عکس‌هایی بسیار معمولی و حتی

با کیفیت عالی منتشر کنید هیچ انگیزه‌ای برای توقف بر عکستان ایجاد نمی‌کنید. افراد اغلب

با عکس‌های زیادی مواجه هستند و تنها چیزی که باعث توقف بر یک عکس خاص می‌شود

حس کنجکاوی است.

برای ایجاد کنجکاوی روش‌های زیادی وجود دارد؛ مثلا می‌توانید از یک محصول از فاصله‌ای

بسیار نزدیک عکس بگیرید که به راحتی قابل حدس زدن نیست.

ایده دیگر گرفتن عکس از زاویه‌ای نامتداول است. کمی وقت بگذارید و بر خلاقیت عکس‌ها

کار کنید و ببینید چقدر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

نشان دادن تایید مشتریان قدیمی از خرید محصولات

اعلام کردن رضایت باقی مشتریان می تواند یکی دیگر از راه های جذب مشتریان

جدید باشد . وقتی فردی وارد صفحه اینستاگرام شما شود و

نظرات مثبت مشتریان دیگر را مشاهده کند ، اعتماد بیشتری جهت خرید به

شما پیدا می کند .

 

آموزش استفاده از محصولات

بهتر است برای جلب نظر مشتریانتان در زمینه کاری و یا محصولاتی که عرضه کرده اید

آموزش هایی هم ارائه دهید .به طور مثال : اگر فروشنده لباس زنانه هستید ،

نکاتی در باره شیوه شستشو و نگهداری آن ، روش های ست کردن آن با بقیه

قسمت های لباس و یا در هر فصل از چه سبک ورنگی استفاده کنیم

را به صورت پست متن نوشته شده یا عکس و ویدئو در معرض عموم قرار دهید.

 

استفاده از هشتگ های مناسب

استفاده از مارک هشتگ برای نگه داشتن پست های شما و یا نظرات مثبت

مشتریان و یا ابراز علاقه مخاطبین تان بسیار پر اهمیت است.

 

ارائه توضیحات کوتاه در مورد محصول یا خدمات

برای هر کالا یک توضیح کوتاه هم که شده قرار دهید تا مشتری بتواند توضیحات

همه جانبه و بیشتری دریافت کند .در توضیحات می توانید از قیمت ، تاریخ تولید ، تاریخ انقضا

و تعداد رنگ بندی و دیگر مشخصات کالا استفاده کنید.توجه کنید این متن

یا توضیحات خیلی طولانی نباشد ، زیرا اینستاگرام یک رسانه مبتنی بر تصویر

است نه یک رسانه برای خواندن مقالات

 

تبلیغات اینستاگرامی

یکی از راه های دیگر که در هر نوع کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرد

تبلیغات است . شاید به نظر برسد فروش در اینستاگرام نیازی به

تبلیغات ندارد ولی این نظریه غلطی به شمار می رود .وقتی می توان با اعمال

تبلیغات بیشتر و مناسب به فروش و جلب اعتماد مشتریان و

مخاطبان افزایش داد چرا از انجامش خود داری کنیم ؟

 

اهمیت بیوگرافی درصفحه اینستاگرام

توسط 23 ژوئن 2020

چگونه با نوشتن بیوگرافی به رشد صفحه اینستاگرام خود کمک کنیم?

بیوگرافی اولین جایی است که مخاطب احتمالی تصمیم میگیرد با شما و صفحه شما همراه شود یانه…

بیوگرافی شرح مختصری است که در مورد خودتان به دیگران می‌گویید تا تصویری در ذهن کاربران در مورد شما و حرفه تان ایجاد گردد. بنابراین، چرا آن را خوب و تاثیرگذار نکنید؟

ما در بومرنگ قصد داریم تا ترفند ها و موارد لازم برای نوشتن یک بیوگرافی مناسب را برای شما بازگوکنیم

چند نکته:

قدم اول:نام شما

عموم افراد برای پیدا کردن هر صفحه ای نام مشخص،شرکت،برند یا حتی نام مستعار را جستجو میکندد.پس مهم است که شما در بخش name،نام خودتان را به طور کامل با املای صحیح بنویسید.اما این همه ی کار نیست!

قدم دوم:مهارت شما

اگر مهارت خاصی دارید که فکر میکنید برای مخاطب جذاب است پس ان را در بیوگرافی خودتان قرار دهید

این کار باعث متمایز کردن شما از دیگر رقیبانتان میشود.

قدم سوم:کلمات کلیدی

کلمات کلیدی که به شما کمک میکند تا دنبال کننده های بیشتری به دست آورید.

کلمات کلیدی در بیوگرافی باعث میشود تا اگر کسی کلمه ی موجود در بیو شما را جست و جو کرد صفحه تان در نتایج اینستاگرام  نشان داده شود.

قدم چهارم:لینک وب سایت

بر خلاف سایر رسانه های اجتماعی اینستاگرام در این بخش به شما اجازه میدهد که فقط یک لینک در پروفایلتان قرار دهید.پس با توجه به این محدودیت باید بهترین لینک را برای قراردادن در بخش websiteدر نظر بگیرید.

قدم پنجم:ایمیل

استفاده از ایمیل(برای اکانت های غیر business پیشنهاد میشود) در بیوگرافی استفاده کنید

این امرباعث میشودتا مخاطب خیلی راحت تر فایل های پیوستی که از طریق دایرکت برای شما ارسال میکنند را از طریق ایمیل ارسال کنند تا با کیفیت بیشتری دسترسی به فایل های مخاطب خودتان داشته باشید. 

و درآخر…

آنچه که شما در بخش بیوگرافی اینستاگرام (همان Bio) یادداشت می‌کنید، باید بازتابی از شخصیت شما، اهداف و در صورت تجاری بودن صفحه، فرهنگ سازمانی شرکت شما باشد..

تصور کنید فقط به اندازه یک آسانسور سواری میتوانید خودتان را به کسی معرفی کنید که توانایی تغییر زندگیتان را دارد!!!

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

 

تفاوت برندینگ و مارکتینگ

توسط 21 ژوئن 2020

تفاوت برندینگ و مارکتینگ

برندینگ و مارکتینگ از فرایندهایی هستند که بخش اصلی هر کسب و کاری را تشکیل می دهد.اما تعاریف و نوع عملکرد آنها در هیچ کدام از حوزه های کسب و کار تعریف نشده است.به همین دلیل بسیاری از افراد از جمله مدیران کسب و کارها تعریف درستی از ماهیت این دو موضوع ندارند و تفاوت های میان آنها را به درستی نمی شناسند.هر کدام از این دو مقوله اهمیت و تاثیر به سزایی در کسب و کار شما دارند.در واقع شما زمانی می توانید برنامه ریزی درستی برای مارکتینگ خود داشته باشید که برندینگ صحیحی را پایه گذاری کرده باشید.

برندینگ Branding:

تمام روش هایی است که شما تصویری از محصول، خدمت و یا شرکتتان را در ذهن و چشم مخاطبانتان و یا مشتریان ایجاد می کنید.

در حقیقت برندینگ (Branding) یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار اعم از کوچک و بزرگ, جزئی و یا تجاری است.اگر بخواهیم دلایل پیشرفت یک شرکت و یا یک کسب و کار را ارزیابی کنیم ، میتوانیم به وضعیت برند آن  حرفه دقت کنیم  که آیا محصولات  و یا خدمات  آنان یک برند شناخته شده است یا خیر ؟ بازخورد ها در رابطه با برندشان چگونه بوده است ؟

اهمیت برندینگ در چیست؟

برای موفقیت در برندینگ شما باید نیازها و خواسته های مشتریان خود را بخوبی بشناسید و استراتژی برند و شرکت خود را در هر زمان متناسب با آن برنامه ریزی کنید.برندینگ شما با تجربیات و برداشت های قبلی مشتریان از بازار در ارتباط خواهد بود.برندینگ موفق باید هر روز در تلاش برای جلب بیشتر رضایت مشتریان و جذب مشتریان جدید باشد، اینکار تنها در سایه تحقیقات میدانی درست،رضایت مشتریان، بررسی عملکرد و تعیین استراتژی تبلیغاتی صحیح امکانپذیر است.در عمل، مدیریت برند پایه و اساس مناسبی را برای بازاریابی و ارتباطات شما ایجاد خواهد کرد که عدم توجه به آن ممکن است شما را از رقبایتان عقب بیاندازد.

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود.در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود.

برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند؛تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.امروزه تعداد کاربران اینترنتی بسیار زیاد شده و تمامی شرکت ها متوجه شده اند که برای موفقیت باید در اینترنت حضور فعال داشته باشند و از فضای آن برای جلب مشتری جدید و معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند.برای این کار باید از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال بصورت موثر استفاده کنند.

    سبد خرید