شرکت تبلیغاتی بومرنگ | Boomrang

Blog

کرونا ارم هارا هم تغییر داد!

در پی شیوع ویروس کرونا در جهان کمپانی های مختلف با تغییر ارم و لوگوهای خود به جهت حفظ فاصله اجتماعی به این کمپین جهانی پیوستند.

کمپانی فست‌فود «مک‌دونالد» از جمله نخستین کمپانی‌هایی بود که با انتشار تصویری از لوگوی این کمپانی درحالی که قوس‌های طلایی آن با فاصله از یکدیگر قرار داده شده بودند، به این موضوع واکنش نشان داد

تغییر آرم مک دونالد

 

 

چندی پیش بنر تبلیغاتی از «کوکا کولا» در میدان «تایم» واقع در «نیویوک» نصب شده بود که حروف لوگوی «کوکا کولا» را با فاصله از یکدیگر به تصویر می‌کشید و به همراه جمله‌ای از مردم خواسته بود تا فاصله خود با یکدیگر را رعایت کنند

تغییر آرم کوکاکولا بعد از کرونا

 

موسسه خیریه محک که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین موسسه مردم‌نهاد در ایران

همراه کمپین جهانی فاصله‌گذاری اجتماعی شد و با تغییر لوگو، اهداف، اقدامات و دغدغه‌های خود را به این کمپین جهانی پیوند زد

تغییر آرم موسسه محک بخاطر کرونا

 

همچنین کمپانی ها خودروسازی نیز حرکت های نمادینی را اجرا کردند تاسهمی دراین فرهنگ سازی داشته باشند.

که یکی از آنها هیوندای بود.

تغییر آرم هیوندای

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید