کرونا ارم هارا هم تغییر داد!
در پی شیوع ویروس کرونا در جهان کمپانی های مختلف با تغییر ارم و لوگوهای خود به جهت حفظ فاصله اجتماعی به این کمپین جهانی پیوستند.
کمپانی فستفود «مکدونالد» از جمله نخستین کمپانیهایی بود که با انتشار تصویری از لوگوی این کمپانی درحالی که قوسهای طلایی آن با فاصله از یکدیگر قرار داده شده بودند، به این موضوع واکنش نشان داد
چندی پیش بنر تبلیغاتی از «کوکا کولا» در میدان «تایم» واقع در «نیویوک» نصب شده بود که حروف لوگوی «کوکا کولا» را با فاصله از یکدیگر به تصویر میکشید و به همراه جملهای از مردم خواسته بود تا فاصله خود با یکدیگر را رعایت کنند
موسسه خیریه محک که همواره دغدغه حفظ سلامت جامعه را دارد، به عنوان نخستین موسسه مردمنهاد در ایران
همراه کمپین جهانی فاصلهگذاری اجتماعی شد و با تغییر لوگو، اهداف، اقدامات و دغدغههای خود را به این کمپین جهانی پیوند زد
همچنین کمپانی ها خودروسازی نیز حرکت های نمادینی را اجرا کردند تاسهمی دراین فرهنگ سازی داشته باشند.
که یکی از آنها هیوندای بود.