شرکت تبلیغاتی بومرنگ | Boomrang

Blog

چندجمله تاثیر گذار از بزرگان

ست گادین:

1. یک برند مجموعه انتظارات،خاطرات ،داستانها و روابطی است که در کنار هم ، مصرف کننده را برای انتخاب یک محصول یا خدمات، مصمم می کند.

2. هزینه‌ ی اشتباه کردن در بازاریابی بیشتر از ایستادن و کاری نکردن است.

3. بازاریابی محتوایی تنها شیوه بازاریابی باقی‌ مانده برای آینده است.

ست گادین (Seth Godin‎؛ زادهٔ ۱۰ ژوئیهٔ ۱۹۶۰) یک پدیدآور، کارآفرین، و سخنران اهل ایالات متحده آمریکا است.

او یکی از نوآورترین و تاثیرگذارترین متخصصان بازاریابی در عصر کنونی است.

سخنان این بزرگ عرصه مارکتینگ و برندینگ را دنبال کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید