چندجمله تاثیر گذار از بزرگان
ست گادین:
1. یک برند مجموعه انتظارات،خاطرات ،داستانها و روابطی است که در کنار هم ، مصرف کننده را برای انتخاب یک محصول یا خدمات، مصمم می کند.
2. هزینه ی اشتباه کردن در بازاریابی بیشتر از ایستادن و کاری نکردن است.
3. بازاریابی محتوایی تنها شیوه بازاریابی باقی مانده برای آینده است.
ست گادین (Seth Godin؛ زادهٔ ۱۰ ژوئیهٔ ۱۹۶۰) یک پدیدآور، کارآفرین، و سخنران اهل ایالات متحده آمریکا است.
او یکی از نوآورترین و تاثیرگذارترین متخصصان بازاریابی در عصر کنونی است.
سخنان این بزرگ عرصه مارکتینگ و برندینگ را دنبال کنید.