نقش عکاسی صنعتی بر فروش
آیا به دنبال این هستید که به شکل هوشمندانهتری کسب و کار خود را پیش ببرید؟
انسانها موجوداتی ذاتا بصری هستند و طبیعت ما حکم میکند اولین تاثیر را از تصویری که میبینیم بگیریم.
با توجه به اینکه خدمات و کسب و کارهای زیادی در محیط آنلاین به چشم میخورند،
شما باید به دنبال راههایی باشید که خود را از سایرین متمایز کنید.
ما نگاهی به اهمییت عکاسی تبلیغاتی در افزایش فروش کسب و کار شما می اندازیم.
نشان دادن حرفه ای گری شرکت شما
به نمایش گذاشتن کسب و کار شما بینهایت مهم است.
اگر تصاویر وبسایت شما به درستی بارگذاری نشوند یا ساختار اشتباهی داشته باشند،
سرمایه خود یعنی مصرفکنندگانتان را از دست میدهید.
بنابراین با آنکه میتوانید با گوشی خودتان نیز عکس بگیرید،
باید به یاد داشته باشید یک عکس حرفهای باعث افزایش سود و فروش شرکت شما خواهد شد.
در این زمینه باید از عکاسانی استفاده کنید که در بحث بازاریابی تجربه دارند و میدانند برای هر محیطی (چه آنلاین چه آفلاین) چه تصاویری باید گرفته شود.
تصاویر گرفته شده باید خلاقانه و شفافانه محصول شما را به نمایش بگذارند و اعتباری که شرکت شما دارد را به تصویر بکشند.
برای صنفی مثل هتل ها، رستوران ها و کافه ها این امر بسیار ضروری است
و عکاسی تبلیغاتی از غذا شاید یکی از اصول اولیه این صنف برای مارکتینگ و بازاریابی باشد.
متمایز شدن از دیگر شرکتها
اگر میخواهید در حوزه فعالیت خود با دیگر شرکتها رقابت کنید، باید استراتژیهای بازاریابی که باعث متمایز شدن شرکتتان میشود را یاد بگیرید.
به عنوان مثال اگر قصد فعالیت در دنیای آنلاین را دارید باید از تغییرات دنیای طراحی وب که دائما در حال سازگاری و تغییر است باخبر شوید.
یک عکاس حرفهای این نکات را در نظر میگیرد و تصاویر را طوری فرمتگذاری میکند که با قالب وبسایت شما هماهنگی داشته باشد.
توجه کنید که تصاویر جذاب از سوی دیگر باعث میشوند شما از رقبای خود متمایز شوید.
افزایش قرارگیری در معرض دید مشتری
عکسهای جذاب به معنای جلب توجه مشتریان و یا خوانندگان یک وبسایت است.
یک تصویر با کیفیت در طول تلاشهای شما در بازاریابی محصولاتتان معادل هزاران لغت است.
آمارها نشان داده است وبسایتهایی که تصاویر حرفهای و جذابی دارند به نسبت دیگر وبسایتها ۹۰ درصد بیشتر مشاهده میشود.
درک آسان
هرچیزی که آسانتر درک شود، میل به خرید آن بیشتر است.
مخاطبین شرکت شما باید با یک نگاه به عکس محصولاتتان اطلاعات لازم از آن را به دست آورند.
تصاویر باید به نحوی گرفته شوند که جذب ذهن بیننده شوند.
فردی که تصویر محصولی در ذهن او نقش میبندد یقینا به صورت ناخودآگاه تمایل به خرید آن پیدا میکند.
در فرهنگ امروزی که دوربین گوشیهای همراه غوغا میکنند و هزاران کلیک روزانه انجام میشود،
فراموشی اهمیت عکاسی تخصصی و حرفهای به راحتی امکانپذیر است.
باید فراموش نکنید که هر فردی میتواند عکس بگیرید ولی هر عکسی ارزش قرارگیری در یک کمپین تبلیغاتی برای افزایش فروش را ندارد.
و در آخر؛
اگر شما به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده اید و یا مدت هاست در بازار فروش محصولی را عهده دارید
با خواندن این مطلب قطعا به این نتیجه رسیده اید که تاثیر عکاسی صنعتی بر افزایش فروش شما بی نظیر است
و داشتن عکس های خوب یعنی شناسنامه ای درست و با کیفیت از برند و محصول شما.
شما می توانید با تماس با بومرنگ بهترین هارا در اختیار داشته باشید.