Blog

نقش عکاسی صنعتی بر فروش

آیا به دنبال این هستید که به شکل هوشمندانه‎تری کسب و کار خود را پیش ببرید؟

انسان‎ها موجوداتی ذاتا بصری هستند و طبیعت ما حکم می‎کند اولین تاثیر را از تصویری که می‎بینیم بگیریم.

با توجه به این‎که خدمات و کسب و کارهای زیادی در محیط آنلاین به چشم می‎خورند،

شما باید به دنبال راه‎هایی باشید که خود را از سایرین متمایز کنید.

ما نگاهی به اهمییت عکاسی تبلیغاتی در افزایش فروش کسب و کار شما می اندازیم.

نشان دادن حرفه‎ ای‎ گری شرکت شما

به نمایش گذاشتن کسب و کار شما بی‎نهایت مهم است.

اگر تصاویر وب‎سایت شما به درستی بارگذاری نشوند یا ساختار اشتباهی داشته باشند،

سرمایه خود یعنی مصرف‎کنندگانتان را از دست می‎دهید.

بنابراین با آن‎که می‎توانید با گوشی خودتان نیز عکس بگیرید،

باید به یاد داشته باشید یک عکس حرفه‎ای باعث افزایش سود و فروش شرکت شما خواهد شد.

در این زمینه باید از عکاسانی استفاده کنید که در بحث بازاریابی تجربه دارند و می‎دانند برای هر محیطی (چه آنلاین چه آفلاین) چه تصاویری باید گرفته شود.

تصاویر گرفته شده باید خلاقانه و شفافانه محصول شما را به نمایش بگذارند و اعتباری که شرکت شما دارد را به تصویر بکشند.

برای صنفی مثل هتل ها، رستوران ها و کافه ها این امر بسیار ضروری است

و عکاسی تبلیغاتی از غذا شاید یکی از اصول اولیه این صنف برای مارکتینگ و بازاریابی باشد.

متمایز شدن از دیگر شرکت‎ها

اگر می‎خواهید در حوزه فعالیت خود با دیگر شرکت‎ها رقابت کنید، باید استراتژی‎های بازاریابی که باعث متمایز شدن شرکتتان می‎شود را یاد بگیرید.

به عنوان مثال اگر قصد فعالیت در دنیای آنلاین را دارید باید از تغییرات دنیای طراحی وب که دائما در حال سازگاری و تغییر است باخبر شوید.

یک عکاس حرفه‎ای این نکات را در نظر می‎گیرد و تصاویر را طوری فرمت‎گذاری می‎کند که با قالب وب‎سایت شما هماهنگی داشته باشد.

توجه کنید که تصاویر جذاب از سوی دیگر باعث می‎شوند شما از رقبای خود متمایز شوید.

افزایش قرارگیری در معرض دید مشتری

عکس‎های جذاب به معنای جلب توجه مشتریان و یا خوانندگان یک وب‎سایت است.

یک تصویر با کیفیت در طول تلاش‎های شما در بازاریابی محصولات‎تان معادل هزاران لغت است.

آمارها نشان داده است وب‎سایت‎هایی که تصاویر حرفه‎ای و جذابی دارند به نسبت دیگر وب‎سایت‎ها ۹۰ درصد بیشتر مشاهده می‎شود.

درک آسان

هرچیزی که آسان‎تر درک شود، میل به خرید آن بیشتر است.

مخاطبین شرکت شما باید با یک نگاه به عکس محصولاتتان اطلاعات لازم از آن را به دست آورند.

تصاویر باید به نحوی گرفته شوند که جذب ذهن بیننده شوند.

فردی که تصویر محصولی در ذهن او نقش می‎بندد یقینا به صورت ناخودآگاه تمایل به خرید آن پیدا می‎کند.

در فرهنگ امروزی که دوربین گوشی‎های همراه غوغا می‎کنند و هزاران کلیک روزانه انجام می‎شود،

فراموشی اهمیت عکاسی تخصصی و حرفه‎ای به راحتی امکان‎پذیر است.

باید فراموش نکنید که هر فردی می‎تواند عکس  بگیرید ولی هر عکسی ارزش قرارگیری در یک کمپین تبلیغاتی برای افزایش فروش را ندارد.

و در آخر؛

اگر شما به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده اید و یا مدت هاست در بازار فروش محصولی را عهده دارید

با خواندن این مطلب قطعا به این نتیجه رسیده اید که تاثیر عکاسی صنعتی بر افزایش فروش شما بی نظیر است

و داشتن عکس های خوب یعنی شناسنامه ای درست و با کیفیت از برند و محصول شما.

شما می توانید با تماس با بومرنگ  بهترین هارا در اختیار داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید